Płatności

Sklep internetowy mebelwrobel.pl udostępnia Państwu następujące formy płatności.

1. Przedpłata przelewem na rachunek bankowy.

Dane do przelewu:
Stolarstwo Tomasz Wróbel
Wólka Tanewska, ul. Wołoszyny 21c
37-410 Ulanów
Konto dla płatności w polskich złotych PLN: 76 2030 0045 1110 0000 0110 2500

2. Płacąc przy odbiorze – gotówkę należy wtedy przekazać kurierowi, przy odbiorze przesyłki, bądź dokonać płatności bezgotówkowej, jeżeli kurier dysponuje terminalem płatniczym

3. Płacąc przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy. Towar wydajemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-14, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym (+48 667 100 052, +48 667 007 714) lub e-mailem biuro@sklep-wrobel.pl

4. Płacąc za pośrednictwem szybkich płatności internetowych, oferowanych przez PayU i imoje.

Każde zrealizowane Zamówienie jest dokumentowane dowodem zakupu w postaci paragonu lub – na żądanie Klienta – fakturą VAT. Dowód zakupu znajduje się w foliowej kopercie pod listem przewozowym naklejonym na przesyłce. Na specjalne życzenie Sklep może wystawić fakturę pro forma, na podstawie której Klient dokona płatności za zamówiony towar.

Dostawa

1. Meble wysyłamy w częściach do samodzielnego montażu z czytelną instrukcją, zapakowane w grube kartonowe paczki, owinięte folią stretch. Oferujemy darmową dostawę na terenie Polski, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Firma spedycyjna nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do domu lub mieszkania. Praktyką jest, że kurierzy pomagają, lecz nie wynika to z zakresu ich obowiązku. Sugerujemy, aby w dniu dostawy w domu była obecna osoba do pomocy. Waga pojedynczej paczki nie przekracza 30 kg.

2. W momencie dostawy przesyłki należy dokładnie obejrzeć opakowanie pod kątem uszkodzeń. Jeśli widoczne są uszkodzenia, to należy otworzyć przesyłkę przy kurierze i spisać z nim protokół szkody. Kurier ma obowiązek w tym pomóc. Brak spisanego protokołu może być przyczyną nieuznania reklamacji. Niekiedy zdarzają się tzw. uszkodzenia ukryte, objawiające się tym, że opakowanie jest w stanie nienaruszonym, zaś zawartość paczki posiada widoczne uszkodzenia tj. zadrapania, wgniecenia, pęknięcia elementów. Tego typu uszkodzenia wynikają z transportu przesyłki i należy zgłosić ten fakt kurierowi, który ma obowiązek przyjechania i spisania protokołu. Czas na zgłoszenie prośby o spisanie protokołu wynosi do 7 dni od momentu dostarczenia przesyłki pod wskazany adres.

Termin realizacji

Czas realizacji zamówienia na produkty wynosi od 2 do 10 dni roboczych + 1-2 dni robocze czas na dostarczenie przez kuriera. Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów. Czas realizacji liczymy od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem). Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej – DHL, DPD, GLS. 

W momencie nadania przesyłki automatycznie generowany jest e-mail z informacją o nadaniu wraz z numerem trackingowym w celu śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika.